תנאי הלמידה במאה ה-21 השתנו.
הגיע הזמן לבית ספר ברוח העידן החדש שמקנה לתלמידיו כלים וכישורים להצליח בחיים האמיתיים.
התדר הוא בית להתפתחות ולמידה הפועל בשיטת Mentoring – Blended Learning.
השיטה משלבת בין לימודים און ליין ומפגשים פיזיים.
בשעה טובה התחלנו בגיוס מורים ומנטורים!
לקריאה נוספת:
https://technozoom.online/teder/
אנו שמים דגש על מקצועות העידן החדש שתורמים להתפתחות העולם הרגשי, האישי והתרבותי של הילד ולתחושת הבטחון שהוא חש בעולם.
אנו מקדשים את הדרך אל התוצאה:
להיות בוגר אחראי, מודע לעצמו ולקהילה, שחי בתודעת שפע.
אנחנו בית ספר שמכשיר מנטורים, שיהיו החלוצים בעיצוב התודעה של הדור החדש שמתהווה, להיות אנשים חושבים, שיצליחו להשתלב טוב יותר בעולם שלא מפסיק להשתנות.
אנחנו רוצים להעניק ללומדים ב"תדר" סט כלים להתפתחות בכל רבדי החיים ולהצלחה בעידן החדש.
אם יש לך תוכנית מיוחדת עם ערך מוסף משמעותי, שיעשיר את המסע של הלומד אצלנו ו/או נסיון בפיתוח/העברה של תוכניות לימוד ייחודיות לבני נוער, את/ה מוזמן/ת להשאיר פרטים.
אנו מחפשים אנשים בעלי גישה מעולה לילדים, שמחוברים לילד הפנימי שבהם, עם סט ערכים ודוגמה אישית, שמעונינים לתמוך במשימות לימודיות שונות ושחשים קריאה להיות חלק מחינוך חדש וצומח.
מוזמנים למלא פרטים ולשלוח קורות חיים.
אנחנו מחפשים אותך- עם תשוקה לעבודה עם בני נוער
שידע לחבר את הילדים אל הקול הפנימי והחוזקות שבהם.
עם חזון לחינוך חדשני
בעל דוגמה אישית וערכים מגובשים.
מפותח רגשית, יצירתי וחושב מחוץ לקופסא
מורה טוב משכיל מתלמידיו במסע ההתפתחות האישי שלו,
אנחנו רוצים אותך- לומד ומתפתח כל יום מחדש.
המודעה פונה לכל המינים
אם יש לך נסיון משמעותי בהגשה לבגרות
אם אתה חושב שאתה מורה מקצועי מעולה
ו\או יש לך אורייאנטציה טכנולוגית טובה
אתה מוזמן להשאיר לנו פרטים ולצרף קורות חיים.
קונקטיביזם היא תאוריית למידה של המאה ה-20 שמתארת איך לומדים בסביבת רשת: למידה מתרחשת באמצעות יצירה ותחזוקה של קשרים בין “צמתים” שונים של מידע. צמתים אלו יכולים להיות אנשים, ארגונים או מאגרי מידע, והקשרים ביניהם מאפשרים את זרימת הידע. הלומדים צריכים להיות מסוגלים לארגן את המידע הכאוטי אליו הם נחשפים, להבחין במידע מהימן ולשלב ידע חדש כשהוא הופך זמין, זה כולל הבנה של איך פריטי מידע שונים מתקשרים זה לזה ואיך ניתן להשתמש בהם כדי ליצור ידע חדש. באופן זה, הקונקטיביזם מאפשר ללומדים להיות מעורבים באופן פעיל בתהליך הלמידה שלהם, תוך התאמה אישית של הסילבוס לצרכים ולמטרות האישיות שלהם.
למידה שיתופית מבוססת מחשב (CSCL – Computer-Supported Collaborative Learning) הוא תחום שחוקר איך אפשר ליצר אינטראקציה חברתית המתווכת על ידי טכנולוגיה ממוחשבת. גישה זו מנצלת את היכולות של טכנולוגיות מידע ותקשור (ICT) כדי לאפשר סביבות למידה שיתופיות שבהן המשתתפים חולקים ובונים את הידע ביחד ויוצרים אינטרקציות משמעותיות. דוגמה לכך היא שימוש בטכנולוגית ענן (כתיבה מסמכים משותפים) ובאפליקציות מרובות משתתפים, כלים טכנופדגוגיים מתקדמים ולמידה בקבוצות קטנות.
1. החניך והוריו מתחייבים לחלוק עם הנהלת התדר את כל המידע בדבר נושאים
אישיים, בריאות, התנהגות או מידע אחר שיכול להיות רלוונטי או שיכול
להשפיע על התנהגות החניך במהלך מפגשי התדר.
2. כללי ההתנהגות שלהלן מתייחסים להתנהגותם של החניכים במסגרת
הפעילויות – אחד כלפי השני, כלפי צוות המנטורים,
3. על החניך/ה למלא אחר הוראות צוות התדר ולא לנהוג באופן הדורש השגחה
או פיקוח מיוחדים. חניך שלא ינהג באופן הולם יורחק מהפעילות. במקרה של
הרחקה כאמור, לא יושבו דמי ההשתתפות או דמי הרישום.
4. יש לכבד את המרחב האישי של כל המשתתפות והמשתתפים – כל מגע פיזי
שלא נתבקש או כזה שביקשו להפסיק אותו ייפסק באופן מיידי.
5. המפגשים הפיזיים של התדר מעניקים לחניכים הזדמנות לחוויה נטולת מסכים,
בפעילויות הפיזיות נבקש מהמשתתפים לא להשתמש בניידים.
כתוצאה מהפרת כללים אלו לא יתאפשר קבלת החזר כספי או פיצוי כלשהו בעבור
הימים שנותרו לסיום הפעילות, ויחייבו את ההורים להגיע במיידי ו/או לשאת בהוצאות
הכרוכות בכך.
שינויים, ביטולים והחזרים
התוכנית היא שנתית עם מספר מוגבל של משתתפים.
1. בשלושה החודשים הראשונים ניתן יהיה לבטל את הרישום עד ה־10 לאותו
החודש. במקרה זה יופסק התשלום עבור החודש שלאחר מכן. פתיחת
הפעילות מותנת מספר הנרשמים. במידה וניאלץ באי קיומו של מחזור ניידע 21
יום לפני פתיחתו.
ביטוח ובריאות
1.
1. הורי החניך/ה מתחייבים ליידע את משרדי התדר במהלך ההרשמה על
כל מצב בריאותי פיזי או נפשי מיוחד, אלרגיות או מוגבלות של הילד/ה.
מובהר בזאת כי לחברה אין אפשרת לפקח על כך שבמזון לא יימצאו
אלרגניים ובמקרים של רגישות מיוחדת על ההורה האחריות לתדרך את
החניך לשים לב לדבר ולציידו בכל הנדרש במקרה של צורך בטיפול.
2. הנהלת התדר שומרת את הזכות שלא לקבל למחנה חניך/ה או להפסיק
את הרישום בהם תחליט שלא ניתן לתת מענה מתאים לצרכים
הרפואיים הפיזיים או הנפשיים, וזאת על־פי שיקול דעתה הבלעדי.
3. הנהלת התדר אינה לוקחת אחראיות על כל שינוי במצב הרגשי / הנפשי
של המשתתף בתוכנית.
טיפול רפואי
הורי החניך מתחייבים בזאת להודיע להנהלת התדר, לפני ההרשמה, במקרה
שהחניך מקבל טיפול פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או תרופתי עקב שינויים בהתנהגות
בתקופה של 12 חודשים לפני ההרשמה לפעילויות. בנוסף, ההורים מתחייבים ליידע
את הנהלת המחנה באופן מיידי על כל טיפול מסוג זה שמתחיל לאחר ההרשמה ולפני
תחילת הפעילות. אם הורים לא הודיעו להנהלה על מצבו של ילדם כמפורט לעיל,
הדבר עשוי להוות סיבה להוצאתו מהפעילות. אם ילד יורחק מהפעילות משיקול זה,
לא יינתן החזר כספי.
הוריו של החניך ידאגו למלא את כל הטפסים והצהרות הבריאות. קבלת מידע זה הינה
מחייבת במטרה לשמור על בריאותו של החניך ולמען מתן טיפול רפואי מתאים לפי
הצורך. הוריו של החניך יבטיחו להעביר את כל התרופות שהחניך נוטל להנהלת
המחנה, שתבטיחו כי החניך עושה בהם שימוש על פי ההוראות שניתנו להנהלת
המחנה. יש לרשום בפירוט את כל התרופות בהן משתמש החניך בטופס הרפואי שיש
למלא עבור החניך.
טלפונים ודברי ערך
הנהלת התדר אינה אחראית לאובדן, נזק או פגיעה ברכוש החניכים. נא לא להביא
רכוש יקר לפעילויות.
אנו מאשרים לחברה להשתמש בכל תמונה, צילום, הקלטה, תוצר ודומיהם של
ילדי לצורכי שיווק ופרסום פעילויות החברה.
אנו מאחלים לכל החניכים שהות מהנה, מעצימה ומתרגשים לקראתכן\ם.